Oct 26, 2010

BEL 311..

assalamualaikum~ ehem3 (kali ni nak formal sikit)

BEL 311..itulah nama yang diberi oleh siapa..saya pun tidak la pasti sangat.. hah....BEL 311 ni..nama penuh beliau  ENGLISH FOR ACADEMIC PURPOSES..tapi..saya tidak nampak pula B dengan L nya...hehehehe
(adeh payah nye gune ayat skema ni..xpe2..aq cube)..hah...nak tahu kenapa saya mention benda ni? HAH!! sebabnye..sok bermula lah FINAL EXAM kamii..sbgai dak UITM...hahahaha..seronoks abes!
(hoh..xleh tahan..better be myself..xpandai gune ayat skema)..hahaha..ni detailsnye..

venue: B208/209
time:2.15-5.15 pm
naseb baek la petang...tp....tupon kene tggu setengah jam awal....bikin CUAK je....btw..let me explain la sikit pasal BEL 311 .yg nak kene amek esok ni...BEL 311. ni mengisahkan tentang soalan stucture dan essay..ade 2 essay...kene combine kan jadi 1...agak senang jugak la..(xblagak ea)..sebab semua da ada dalam text...so xpayah la nak pening2 lalat pikir nak merepek ape...kang nak wat roti canai terbuat roti kirai..jahanamm...HAHAHA...uke..conti balik..ape yang membuatkan BEL 31 ni jd SUSAH....sbb format dy la..kene ade IN-TEXT CiTATION..REFERENCES....PARAGRAPH tu da memang kompem la ade...pastu macam2 lagi laa...apela yang aq merepek esok kat paper BEL ..mudah-mudahan dipermudahkan segala kerja saya,,,,insyaALLAH...malas nak merepek bnyak2....saya nak mengucapkan GOOD LUCK! kepada candidates yg akan amek BEL 311 esok...AJA! AJA!

No comments:

Post a Comment