Jul 23, 2011

new me :)

norhayati amir hamzah
this is me.. even im not cute enough but im neva put any make up on my face...neutral is better ...outer shows our inner! if true,raise up ur feet..hahaha...this pixa was snap snap when i went to MUZIUM PADI..
the place...waw! sangat teruja ,tak payah la nak pergi PARIS ..NEW YORK..MALAYSIA pon belum abess tawaf lagi :)

i am who i am..
for those yang tak berapa nak kenal aq...ye..muka aq ni memang muka sombong..tapiii~
marilah BERKENALAN dulu..nah..then u will know the real NORHAYATI AMIR HAMZAH is..
kalau orang cakap aq ni lurus bendul..sorry la...you are totally wrong!
im just follow the flow~
uke..aq kecik...jangan ingat senang kaw nak buli aq...
aq diam bila orang cakap bout me..
aq tak melawan..sebab aq rasa aq membenarkan apa yg diceritakan..
u want to say anything about me..then GO!
i will never care cuz i know 1day..GOD will show us the truth~
im not pray for a bad thing,cuz i know it will reflect to me then..
i love to have many friends..
tak suka yang mempergunakan kawan sebab kepentingan masing2.!
BITCH!!

and thanx to them cuz always support me :)


.



No comments:

Post a Comment